Thursday, 29 September 2011

Faarhad Masraf Abdul Hamid


Selama ini aku mencari orang yang boleh membantu aku untuk hidup diatas muka bumi ini selain daripada Ibu Bapa mahupun Abang Kakak dan Kawan-2 . Selepas sudah bertahun-2 aku cuba untuk mencari orang yang dapat membantu aku , akhirnnya aku telah jumpa orang tersebut . Dia terlalu banyak bagi aku nasihat dan dia juga telah anggap aku nie macam anak sendiri biarlah dia tidak berkahwin lagi . HAHAHA :) Tapi .. Sepanjang aku mengenali si dia , memang susah aku nak dapatkan no phone dia . Sebab dia cakap belum masanya lagi untuk bagi aku no phone itu . Dia cakap biar kita mengenali rapat then baru boleh dia bagi no phone . Aku dengan hati yang tenang hanya mampu bersabar jea dengan apa yang dikatakan . Sebab aku inginkan nasihat dari dia . Kerana dia lah orang yang banyak membantu aku untuk aku berjaya . Dia banyak tegur aku tentang pelajaran , solat macamana mak dan ayah aku tegur . hm :( Aku bersyukur sebab dapat berjumpa dengan orang macam ini diatas muka bumi ini , kerana aku rasa Allah memang inginkan aku Berjaya dalam Kehidupan . Tapi .. Aku taknak mama papa aku or abang kakak or kawan-2 anggap aku dengan dia something wrong , aku takut kalau korang semua anggap aku dengan dia something oh . Aku taknak dah korang anggap macam toe , aku dengan dia hanya nak kann orang yang membantu aku dalam kehidupan . Korang juga nak tengok aku BERJAYA dalam KEHIDUPAN kankan :) So please jangan anggap yang bukan-2 . Hope sangat-2 , aku takkan ada hubungan yang pelik dengan dia . Kerana aku masih waras . Aku dengan dia dah macam bestfriends biar lah dia toe tua dari aku jauh , tapi cara aku kalau nak berkawan tak kira nak tengok dari umur . Kerana aku suka berkawan dengan orang tidak kita muda atau tua . Kami selalu bagi pendapat dan selalu berkongsi nasihat untuk mendapatkan kejayaan dalam hidup . Hopefully satu hari nanti dia akan beri no phone , aku tunggu bro :)


written : ahmad wadi ahmad rokmar
for : FAMILY , SAHABAT , TEMAN <3
p/s : PLEASE LAH ! BERHARAP SANGAT-2 :)

No comments:

Post a Comment