Thursday 29 September 2011

Faarhad Masraf Abdul Hamid


Selama ini aku mencari orang yang boleh membantu aku untuk hidup diatas muka bumi ini selain daripada Ibu Bapa mahupun Abang Kakak dan Kawan-2 . Selepas sudah bertahun-2 aku cuba untuk mencari orang yang dapat membantu aku , akhirnnya aku telah jumpa orang tersebut . Dia terlalu banyak bagi aku nasihat dan dia juga telah anggap aku nie macam anak sendiri biarlah dia tidak berkahwin lagi . HAHAHA :) Tapi .. Sepanjang aku mengenali si dia , memang susah aku nak dapatkan no phone dia . Sebab dia cakap belum masanya lagi untuk bagi aku no phone itu . Dia cakap biar kita mengenali rapat then baru boleh dia bagi no phone . Aku dengan hati yang tenang hanya mampu bersabar jea dengan apa yang dikatakan . Sebab aku inginkan nasihat dari dia . Kerana dia lah orang yang banyak membantu aku untuk aku berjaya . Dia banyak tegur aku tentang pelajaran , solat macamana mak dan ayah aku tegur . hm :( Aku bersyukur sebab dapat berjumpa dengan orang macam ini diatas muka bumi ini , kerana aku rasa Allah memang inginkan aku Berjaya dalam Kehidupan . Tapi .. Aku taknak mama papa aku or abang kakak or kawan-2 anggap aku dengan dia something wrong , aku takut kalau korang semua anggap aku dengan dia something oh . Aku taknak dah korang anggap macam toe , aku dengan dia hanya nak kann orang yang membantu aku dalam kehidupan . Korang juga nak tengok aku BERJAYA dalam KEHIDUPAN kankan :) So please jangan anggap yang bukan-2 . Hope sangat-2 , aku takkan ada hubungan yang pelik dengan dia . Kerana aku masih waras . Aku dengan dia dah macam bestfriends biar lah dia toe tua dari aku jauh , tapi cara aku kalau nak berkawan tak kira nak tengok dari umur . Kerana aku suka berkawan dengan orang tidak kita muda atau tua . Kami selalu bagi pendapat dan selalu berkongsi nasihat untuk mendapatkan kejayaan dalam hidup . Hopefully satu hari nanti dia akan beri no phone , aku tunggu bro :)


written : ahmad wadi ahmad rokmar
for : FAMILY , SAHABAT , TEMAN <3
p/s : PLEASE LAH ! BERHARAP SANGAT-2 :)

No comments:

Post a Comment