Sunday 25 September 2011

Cerita Lama :)

Hey Datuk Datin sekalian <3 today i don`t feel like doing anything ..... HAHAHA :) apa pun takboleh lah . Ekh nak story pasal apa pagi-2 buta nie , aduyyy . HAHA :) Nak story tentang sekolah yang lama lah . Rindu dekat sekolah lama lahh . Sekolah yang selalu bagi aku record disiplin yang TIPTOP ! sampaikan aku kena pindah dekat sini . Tapi .. Siapa tak bengang oh kalau dah kes kita tak buat , tetiba nama naik . Malu siott !! Ini semua angkara cikgu Syamsul lah , kurang ajar punya orang tua . Sampai hati kau tuduh aku , aku fikir kau cikgu jea SHIALL !! Kalau tak aku dah bakar jea kau toe . HOHOHO :) Tapi kenangan yang takdapat aku lupakan time dekat sekolah lama terlalu banyak oh . Aku pernah lepak dekat blok C dengan Hafizie Pisol time ponteng kelas , lepak dekat tangga sambil tengok semut yang terlalu banyak dan kita orang pun buat skrip cakap semut toe nak gy downtown lah apalah . HAHA :) Kelakar gila time toe , tapi ada juga time lepak tepi tandas perempuan ada satu bilik kita orang pecahkan . Lepak sampai habis sekolah . Apa pun takboleh time sekolah sana . By the way , aku bersyukur kerana aku dipindahkan dekat sekolah kelantan nie . Kalau tidak taktahu lah macamana aku dekat sana . Yang penting kawan-2 aku semua pun dah berubah , dorang pun dah fikirkan tentang masa depan masing-2 . Dorang pun dah tak macam dulu kot , perangai dulu KAMI TELAH BUANG JAUH-2 ! Kalau diberi peluang untuk pergi ke zaman dahulu , KAMI TAKNAK ! Then , kawan-2 aku juga ada yang telah berjaya dalam kehidupan dorang . Best aku tengok dorang , aku nie taktahu lagi bila . HAHA :) Inshaallah ! Aku dan kawan-2 semua akan dapatkan result SPM yang cemerlang untuk kedua orang tua kami <3 AMIN !




written : ahmad wadi
p/s : kenangan zaman dahulu <3 aku SENTIASA ingatkan KENANGAN ini KAWAN !

Setiap saat , detik ! Aku sentiasa ingat . Aku takboleh lupakan masa kita BERGURAU ! Hope korang semua pun sama KAWAN <3

No comments:

Post a Comment