Friday 30 September 2011

Syukur Alhamdulilah :)


Yes ! Akhirnya aku dapat juga apa yang aku inginkan selama ini :) YES ! Gembira gila rasanya . Subjek Bahasa Melayu yang selama ini aku target A , akhirnya dapat juga . AMIN ! SYUKUR :) Alhamdulilah :) Walau bagaimanapun , English baru naik C . Then math membe cakap menurun . Tapi .. Aku rasa subjek PERDAGANGAN , SCIENCE , AGAMA kedudukan still sama kot . hm :( By the way , aku harap Sejarah subjek yang aku minat gila ba** dapat lah result yang CANTIK ! PlEASE :) Aku target 3A oh SPM kali nie . Takkan dah nak main-2 . Hopefully result SPM tahun nie dapat yang terbaik sekali dalam sejarah kehidupan aku . Aku akan cuba yang terbaik untuk diri aku . AMIN !

Sudah Sudah lah nak MAIN lagi bro :) STUDY LAH PULA <3

written : ahmad wadi ahmad rokmar
for : my self honey
p/s : usaha lagi sampai berjaya . GOOD LUCK <3

No comments:

Post a Comment