Monday 10 October 2011

THANKS :)

( JARED LETO 3Second To Mars )

TERIMA KASIH kepada AIZAD and HAFIZ kerana sudi ride bersama saya today . HAHA :) Akhirnya dapat juga ride dengan basikal yang baru nie . OPS ! Baru kea ? HAHAHA :_) Baru warna jea , yang lain tak pun . HAHAHA ;) Tapi malangnya , aku nak ajak budak habis pmr dia boleh pulak cakap nak tido . FINE ! Dulu cakap nak ride sampai takbalik rumah kalau dah habis pmr , tapi sekarang . HAHAHA :) Then yang buat aku bengang boleh pulak dia ajak aku ride bulan depan . GILA KE ? Aku dah nak SPM ! Gila sungguh itu budak . Memang perli makan dalam toe . HAHAHA :) Tapi takpea , aku boleh terima . Kau tunggu lah aku habis spm , tahun depan aku datang ambek result spm pakai baju sekolah . HAHAHA :) By the way , best dapat ride tadi . THANKS KAWAN !

written : ahmad wadi ahmad rokmar
for : muhd hafiz & muhd aizad & ahmad danial :)
p/s : to danial , wait okey . for hafiz and aizad : main-2 jugak , pelajaran jangan tinggal :)

No comments:

Post a Comment