Friday 4 November 2011

8 Days More :)


Pejam celik pejam celik , makan tidur makan tidur SPM sudah mulai menghampiri didiri ini . TAKUT ! Biarlah aku dah bersiap sedia untuk tempoh SPM yang bakal bermula pada 14 November 2011 iaitu pada mulanya paper Bahasa Melayu dan Pendidikan Seni Visual Kertas 1 , aku akan cuba buat yang terbaikk untuk diri aku . SPM ramai orang cakap kalau kita gagal hidup kita habis musnah , kita takdapat nak buat apa-2 . So , sebab itu aku takut oh :( hm . Mama papa harapkan aku boleh score 4 or 3A . Tapi .. Aku taktahu boleh dapatkan ataupun tidak result yang dorang inginkan . Bagi aku , aku boleh lakukan sebab aku boleh target Sejarah , Bahasa Melayu , English dan Pendidikan Seni Visual 'A' TAPI ... entahlahh . Mata pelajaran yang lain just dapat credit pun takpea lah , aku dah bersyukur . hm :( Hanya tinggal 8Hari jea lagi untuk aku bertempuh dengan SPM :) By the way , halalkan makan minum saya dan ampunkan segala dosa yang telah saya lakukan dekat kamu wahai mama papa , kakak abang , kawan-kawan , cikgu-cikgu dan mereka yang mengenali diri saya . Selain itu , doakan semoga saya dapat buat yang terbaik dalam peperiksaan kali ini . Sungguhpun peperiksaan kali ini ialah peperiksaan penentu masa depan saya . Dan saya juga akan doakan kepada kawan-kawan yang bakal menduduki peperiksaan spm jugakk :)

written : ahmad wadi ahmad rokmar
p/s : GOOD LUCK :)

No comments:

Post a Comment