Saturday 3 September 2011

yes !

Assalamualaikum Datuk dan Datin semua , apa khabar today ? sihat ke ? Hari korang macam mana , happy ke tak ? HAHA :) Aku happy gila nie , nak tahu sebab apa ...


Selalunya orang dalam FACEBOOK semuanya sombongkankan :) Tapi semalam punya lama aku onl ada seorang budak nie nak kenal aku lebih mendalam . HAHA :) Then aku pun apa lagi , kata boleh jea lah . HOHO :) budak toe minta no phone aku then dia call aku . Mula-2 aku rasa macam taknak angkat jea dia call , tapi .. Disebabkan dia call banyak kali , so aku angkat lah . Aku gayut dengan dia bapak lama . HAHA ;) mesti dia pakai bil oh . Masyukk boleh lahh :) setelah sekian lama kami bergayut , dia nak buat aku jadi abang angkat . OH GOD ! Aku nie bukannya baik mana pun , kenapa dia nak buat aku jadi abang angkat , dia tak kenal aku sape lagi . Perangai aku yang sebenar macamana . ADUYYY :( By the way , aku harap kalau dia dah tahu perangai sebenar aku dia boleh terima seadanya aku nie . Aku taknak dia hanya nak tahu perangai aku dan tiba-2 dia tinggalkan aku pulakk . OH NO ! TAKNAK !



But , untuk pengetahuan anak pakdin nurain . Jangan salah anggap yea , aku bukannya ada pape hubungan dengan budak toe . Aku kawan jea dengan budak toe okeyy . By the way , budak toe bukannya perempuan yea . Dia lelaki berumur 12tahun . HAHA :) Budak nie terlalu kecikk , bukannya umur 15 or 16 or 17 okeyy . Tolong jangan cemburu lah sangat yea :) Aku tahu lah perangai kau , kau kuat cemburu . HAHA :) jangan nak jealous yea .

Written by : ahmadwadi
For : Datuk , Datin and Nurain <3

No comments:

Post a Comment