Wednesday 21 September 2011

Ahmad Danial

WEY ! Kenapa sekarang kau dah lain . Aku call text kau tak angkat dan replay langsung . Apa salah aku dekat kau weyy . Aku ada buat salah ke dekat kau ? Cakaplah weyy , dekat sekolah kau jumpa aku macam jumpa dengan MUSUH siall !! Kenapa ? Aku tengok kau , kau buat bodoh jea oh . Aku taksuka lah hubungan kita berakhir macam nie jea ohh . Mana kau yang mula-2 aku kenal , yang selalu tegur aku untuk buat KEBAIKAN ! Takkan kau nak tengok aku jadi macam dulu bro . Tolonglah bro , aku nak macam dulu dengan kau bro . Kau tahukan perangai aku macamana bro , aku nak kawan dengan kau . Tapi ada jea yang halang yang cakap kita bukan-2 . Aku taktahu oh . Sanggup kea kau tengok aku GAGAL dalam KEHIDUPAN aku ! TAKKAN ! Aku nak kau macam dulu lah weyy , tolong lah weyy . Aku dah taktahu nak buat macamana lagi untuk dapat macam kau yang dulu . Setiap kali aku tengok kau GEMBIRA dengan orang lain , aku rasa macam aku nie orang bodoh ! Yang BATAK nak berkawan dengan orang yang takkan tegur aku lagi . HUH ! Aku nak kau weyy ! SUMPAH ! Aku nak tahu sangat-2 apa salah aku dekat kau , biarlah kalau kau taknak KAWAN dengan aku lagi . Cuma satu jea aku nak tahu , apa salah aku dekat kau . Itu pun takpealahh . Biarlah lepas kau dah cakap apa salah aku dekat kau , then taknak TEGUR aku dekat sekolah pun takpea . Yang penting aku nakkan penjelasan dari mulut kau sendiri .Bukan dari mulut orang lain . Sebab aku tengok kau memang dah LAIN ! kau dah BERUBAH ! Jauh berubah ! Aku rindukan kau yang dulu , Tolong datanglah kau yang dulu untuk aku :)I REALLY MISS YOU KAWAN !




written : ahmad wadi
for : ahmad danial mohd rahim
p/s : tolong jujur dengan aku apa salah aku dekat kau sampaikan kau taknak tegur aku dekat sekolah . Itu jea yang aku nak dari kau . Dan kalau boleh aku nak kau macam dulu . Itu pun kalau kau still anggap aku nie KAWAN !
MOOD : SEDIH SHIALL !!!!

No comments:

Post a Comment